Biuro prasowe dentsu Polska logo
  • Press Kit
    • Aktualności
    • case studies
    • COVID-19
    Biuro prasowe dentsu Polska logo
    • Aktualności
    • case studies
    • COVID-19
    • Press Kit
      Kopiuj tekst
      Pokaż wszystkie załączniki
      Udostępnij
      Aktualności

      29 sierpnia 2014

      pulse.socialpylon.com – jak mierzyć social engagement w czasie rzeczywistym

      Piłka siatkowa z roku na rok staje się coraz popularniejsza w naszym kraju, a mecze polskiej reprezentacji oglądają miliony Polaków. Pierwszy raz w historii, Polska ma zaszczyt gościć najważniejsze wydarzenie siatkarskie na świecie – FIVB Mistrzostwa świata w piłce siatkowej mężczyzn Polska 2014, które rozpoczną się 30 sierpnia i zagoszczą w 7 polskich miastach: Katowicach, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Bydgoszczy, Krakowie i Warszawie. 

      Korzystając z możliwości autorskiego narzędzia Isobar Poland, do zarządzania kontentem i monitorowania mediów społecznościowych, na stronie http://pulse.socialpylon.com przez cały okres trwania mistrzostw w czasie rzeczywistym będą zbierane i przetwarzane dane oraz prezentowane w formie interaktywnej infografiki obrazującej zainteresowanie fanów siatkówki w social mediach. Na podstawie zachowania internautów, liczby postów dotyczących siatkówki i Mistrzostw Świata, kanałów (Instagram, Facebook, Twitter), z których korzystają internauci, a także momencie, w jakim najwięcej treści trafia do kanałów social media, będzie można wskazać dominujące trendy i gorące tematy, którymi żyją kibice siatkówki. 

       - Dane zbierane przez SocialPylon będą największą i najbardziej kompletną skarbnicą wiedzy o aktywności polskich kibiców w social media w trakcie wielkiego wydarzenia sportowego. – mówi Łukasz Dziekan, Business Development Director odpowiedzialny w Isobar Poland za narzędzie SocialPylon i dodaje: – Dla marketerów jest to źródło cennych wskazówek i inspiracji do akcji reklamowych i real-time marketingowych. 

      Dane prezentowane na http://pulse.socialpylon.com są zbierane i przetwarzane w czasie rzeczywistym przez SocialPylon - autorskie narzędzie Isobar Poland, służące do monitoringu i zarządzania komunikacją w social media. Przez 3 tygodnie trwania mistrzostw kilkunastoosobowy zespół agencji będzie śledził wydarzenia i w razie potrzeby poszerzał zakres monitorowanych fanpage’y i fraz, tak aby wyłapywać incydenty i gorące tematy podobne np. do „ugryzienia Suareza” w trakcie mundialu. Obecnie platforma zbiera informacje z ponad 360 fraz i 80 fanpage’y.  

      Udostępnij

      Załączniki

      Pobierz wszystkie

      strefa_siatkowki_pl.png

      grafika | 7,83 MB

      Pobierz
      Strefa_Siatk_wki.pl___jak_mierzy__social_engagement_w_czasie_rzeczywistym_informacja_prasowa.docx

      docx | 745 KB

      Pobierz
      Powered by
      Prowly
      Cookies Policy
      Używamy cookies, aby zapewnić największą wygodę korzystania z tego serwisu i stale podnosić jego jakość.
      Blokuj
      Rozumiem