Krzysztof Gonciarz współpracuje z należącą do koncernu Johnson & Johnson marką ACUVUE®.
W ramach kampanii Krzysztof Gonciarz stworzył dwa filmy. Film "Rzeczy, które widzę" mówi o unikalnym sposobie patrzenia na otaczającą rzeczywistość. Krzysztof Gonciarz opowiada w nim o tym, jak przez lata zmieniło się jego postrzeganie świata i tego, co uważał za "ładne", przy okazji oprowadzając widza po fascynującej go Japonii. Film został stworzony w technologii 6K i jest częścią platformy komunikacyjnej "Wyostrz ciekawość".
Drugi materiał ma charakter "making of" i prezentuje kulisy powstawania "Rzeczy, które widzę". Krzysztof wyjaśnia w jaki sposób powstał koncept filmu oraz przeprowadza widza przez poszczególne ujęcia, jak również przedstawia cechy ACUVUE® OASYS with Transitions™, które były dla niego na tyle istotne, że zdecydował się zdjąć okulary.
Materiały przygotowane przez Krzysztofa Gonciarza są częścią platformy komunikacyjnej "Wyostrz ciekawość" w ramach której powstały materiały video opowiadające historię osób, które na co dzień pracują w wymagającym dobrego widzenia środowisku i dzięki soczewkom kontaktowym ACUVUE® OASYS with Transitions™ lepiej radzą sobie z trudnymi warunkami. W poprzednich realizacjach zobaczyć można było aktorkę Małgorzatę Sochę i oszczepistkę Marię Andrejczyk.
Autorem platformy komunikacji "Wyostrz ciekawość" jest agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), która od listopada 2019 roku odpowiada za działania strategiczne, kreację i zarządzanie kanałami społecznymi marki, a także za realizację działań contentowych.