Od lutego br. agencja iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki ALDI.
Agencja z grupy Dentsu Aegis Network zdobyła nowego klienta w wyniku zwycięskiego przetargu realizowanego przez markę pod koniec 2019 r.
W ramach nawiązanej współpracy iProspect przejmie realizację całości działań mediowych w kanałach online. Agencja zajmie się przygotowaniem strategii, planowaniem oraz optymalizacją mediów dla marki ALDI. Działania reklamowe i wizerunkowe obejmują zarówno bieżące wsparcie marki, jak i promocję online towarzyszącą otwarciom nowych placówek ALDI w całej Polsce.
iProspect jest kolejną agencją z grupy DAN, której ALDI powierzyło swoje działania marketingowe. Od stycznia br. dom mediowy Carat odpowiada za planowanie oraz zakup mediów online dla tego samego klienta.
ALDI to marka o ponad 100-letniej tradycji kupieckiej. Sieć zatrudnia 60 000 pracowników w całej Europie i jest niekwestionowanym liderem wśród sklepów dyskontowych w Niemczech. Strategia ALDI to wyselekcjonowany asortyment wysokiej jakości w dobrej cenie. Oprócz tego spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, Zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca. W 2018 roku sieć świętowała 10-lecie obecności w Polsce.