Agencja została wybrana przez koncern Zott do kompleksowej obsługi marki Monte na Facebooku.
W ramach całościowej obsługi marki na Facebooku Isobar Poland odpowiada za stworzenie i realizację strategii komunikacji, prowadzenie kampanii reklamowych oraz aktywacji dla konsumentów, m.in. konkursów i akcji promocyjnych. Obsługa obejmuje również monitoring i moderację w trybie 24/7 przy wsparciu SocialPylon, autorskiego narzędzia do monitoringu i zarządzania treścią w social media.
Monte posiada na Facebooku jedną, globalną stronę prowadzoną dotąd jedynie po niemiecku i to za jej pośrednictwem agencja będzie prowadzić komunikację na polskim rynku.
- Co ciekawe, mimo braku dotychczasowej komunikacji po polsku, stronę Monte polubiło 100 tys. osób z naszego kraju. To sugeruje, że dla bardzo wielu konsumentów marka ta ma status love brand. – mówi Marta Szczepańska, Strategy Director w Isobar Poland.
Polski oddział Zott podjął decyzję o powierzeniu projektu agencji bez przetargu, kierując się udaną dotychczasową współpracę m.in. przy obsłudze w social media marek Jogobella i Jogobella 0%.
Informacje dodatkowe
O Isobar w Polsce
Isobar Poland, wcześniej znana jako Hypermedia Isobar, powstała w 1996 roku i jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji komunikacji reklamowej w Polsce. Od 2005 roku jest częścią Isobar - globalnej sieci agencji digital, zatrudniającej ponad 3500 osób, w 63 biurach, na 37 rynkach - należącej do grupy Dentsu Aegis Network. Agencja Isobar Poland specjalizuje się w usługach w obszarze: kreacji, strategii, technologii i mediów. W ramach Isobar działają dwie submarki: Hypermedia, jako hub technologiczny Isobaru i agencja social media - Lubię to. Klientami Isobar Poland są między innymi: Procter&Gamble, Adidas, Ferrero, Opel, Mattel, MasterCard i Bank Millenium, Nokia, Jeronimo Martins, Arla Foods i Pernod Ricard. Agencja zatrudnia łącznie ponad 350 specjalistów w biurach w Warszawie i Białymstoku. Więcej informacji na: www.isobar.pl oraz Facebook @IsobarPoland
O Dentsu Aegis Network
Jako część Dentsu Inc, grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi osiem globalnych marek: Carat, Dentsu, Dentsu media, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Posterscope i Vizeum, a także specjalistyczne, działające na wielu rynkach marki: Amnet, Amplifi, Data2Decisions, Mitchell Communications (PR), psLive i 360i. Celem Dentsu Aegis Network jest Innovating the Way Brands Are Built poprzez oferowanie klientom najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network, z siedzibą w Londynie, operuje w 110 krajach na świecie i zatrudnia ponad 23 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com