Dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network) podjął współpracę z Firmą CEWE, należącą do międzynarodowej sieci CEWE Stiftung & Co. KGaA, największego w Europie samodzielnego koncernu fotograficznego.
Efektem realizowanego projektu jest telewizyjna kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż spersonalizowanych fotoproduktów, chętnie wybieranych na świąteczny prezent.
CEWE FOTOKSIĄŻKA – fotoksiążka nr 1 w Europie oraz CEWE FOTOKALENDARZ będą promowane w kampanii telewizyjnej – w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.
To już kolejna realizacja Domu mediowego Carat z CEWE. Firmy współpracowały po raz pierwszy w 2017 roku.
Efektem realizowanego projektu jest telewizyjna kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż spersonalizowanych fotoproduktów, chętnie wybieranych na świąteczny prezent.
CEWE FOTOKSIĄŻKA – fotoksiążka nr 1 w Europie oraz CEWE FOTOKALENDARZ będą promowane w kampanii telewizyjnej – w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.
To już kolejna realizacja Domu mediowego Carat z CEWE. Firmy współpracowały po raz pierwszy w 2017 roku.