Od listopada br. Anna Adamczyk pełni rolę Group Account Directora w Carat (Dentsu Aegis Network). Poprzednio zajmowała stanowisko Communications Managera.
Anna Adamczyk posiada blisko 20-letnie doświadczenie w mediach. W Dentsu pracuje od 2001 roku. Swoją karierę w Grupie rozwijała w domu mediowym Carat. Rozpoczęła pracę jako Media Planner, a po kilku latach awansowała na stanowisko seniorskie. W 2010 roku objęła stanowisko Communications Managera. Obsługiwała m.in. marki: adidas, Grupa Lotos, Reebok, Philips, SCA czy Simba Toys. Jako Communications Manager odpowiadała za całościową komunikację 360 stopni w obszarze kampanii mediowych, łączących media tradycyjne i cyfrowe. Koordynowała także projekty aktywacji konsumenckich i działania marek w mediach społecznościowych. Zmiana stanowiska Adamczyk wiąże się z pozyskaniem nowych klientów przez Carat oraz rozbudową zespołu, którym zarządza. Obecnie jako Group Account Director, opiekuje się klientami z branż: FMCG, ubezpieczeniowa oraz farmaceutyczna. Anna Adamczyk ukończyła lubelski UMCS. W 2012 roku, wspólnie z zespołem, zdobyła brązowe oraz srebrne Effie za realizację kampanii dla marki Philips.