Trwa kampania „Nowa ŠKODA Kamiq. Nowy SUV. Nowe perspektywy” wspierająca wejście na rynek nowego SUV'a marki ŠKODA. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.
W spotach będących częścią kampanii producent SUV'a zachęca do odkrywania nowych pasji i świeżego spojrzenia na potencjał ukryty w nas i naszym otoczeniu. Spoty telewizyjne emitowane są w głównych stacjach oraz w internecie. W ramach kampanii zrealizowano również spoty radiowe i aktywności digitalowe. Komunikacja obejmuje także salony ŠKODY w całej Polsce oraz działania OOH.
Isobar odpowiada za strategię, kreację i realizację działań, a także za nadzór kreatywny nad produkcją. Spoty zrealizował dom produkcyjny Propeller Film, a za zakup mediów odpowiada PHD.
Isobar wspiera markę ŠKODA w zakresie kompleksowej obsługi reklamowej. Agencja odpowiada za działania strategiczne, kreację oraz wsparcie w zakresie komunikacji w kanałach ATL, BTL i online, a także wsparcie technologiczne. Firmy współpracują od 2018 r.