Za koncepcję i realizację konkursu "Ludzie Jack'a" odpowiada, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar.
Konkurs skierowany jest do fanów marki Jack Daniel’s. Z okazji 150-lecia marki, Jack szuka ludzi, których poglądy na życie charakteryzują wartości wyznawane przez markę.
Na zdobywców trzech pierwszych miejsc czeka dwuosobowa podróż do destylarni Jack’a w Lynchburgu (Stany Zjednoczone). Wyróżnieni uczestnicy otrzymają butelkę Jack Daniel’s Teneesse Whiskey w unikalnym opakowaniu. Aby wziąć udział w aktywacji należy odpowiedzieć na 7 pytań konkursowych na stronie www.oldno7.pl.
Aktywację konsumencką wspiera kampania w mediach społecznościowych (Facebook). Działania prowadzone są również w punktach sprzedaży oraz w kanale on trade.
Za kreację, promocję i przeprowadzenie konkursu odpowiada agencja Lubię to - linked by Isobar, która w kwietniu tego roku wygrała przetarg na obsługę digital marki Jack Daniel’s.