dentsu X wygrało globalny przetarg na obsługę marki Upfield. Współpraca planowo ruszyć ma od września 2019 roku.
Upfield, w którego skład wchodzą marki tj.: Rama, Kasia, Delma, Flora w wyniku globalnego przetargu został nowo pozyskanym klientem dentsu X na kilkudziesięciu rynkach. Współpraca z klientem zawiązana zostanie w sierpniu, natomiast pierwsze kampanie planowane są na wrzesień 2019r. W zakres świadczonych usług wchodzi pełna obsługa mediowa offline oraz online.
Najbliższe planowane działania jesienne skupią się wokół trzeciej edycji akcji „Ekstra Szkolna Stołówka” marki Delma, mającej na celu poprawę warunków spożywania przez najmłodszych posiłków w szkołach oraz przekazania im właściwych nawyków żywieniowych. Kampania obejmie TV oraz digital a emitowana będzie we wrześniu.
Misją koncernu Upfield jest lepsza przyszłość oparta na roślinach. Doprowadzenie do pozytywnych zmian w nawykach żywieniowych ludzi, korzystanie z produktów odżywczych na bazie roślin a tym samym realny wpływ na poprawę stanu jakości planety.