O pokoleniu Z mówi się, że telefon w dłoni trzymają nieustająco. Ale czy nie jest tak, że opinię wyrabiamy sobie na podstawie jednostkowych zaobserwowanych przypadków? Z badań przeprowadzonych przez Dentsu Aegis Network Polska oraz infuture hatalska foresight institute na potrzebę raportu Gen Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra wynika, że większość ankietowanych „Zetek” ma silną potrzebę rzeczywistego kontaktu z rówieśnikami, ale internet służy podtrzymywaniu tych relacji.
Home is where wifi connects automatically
Bycie online generuje potrzebę dbania o swoje bezpieczeństwo
- Chcąc czerpać korzyści z nowoczesnej technologii w codziennym życiu należy pogodzić się z faktem częściowej utraty prywatności. Dotyczy to przede wszystkim przedstawicieli generacji Z, która zatraciła, a może nawet nigdy nie miała świadomości podziału pomiędzy światem on- i offline, zaś urządzenia podłączone do internetu traktuje jak coś oczywistego.
- zauważa Mikołaj Twardowski, DATA Stack Leader, Dentsu Aegis Network Polska