Firmy wchodzące w skład grupy Dentsu Aegis Network Polska zrealizują akcję promocyjną dla Costa Coffee. Działania mają na celu zbudowanie wizerunku marki jako bardziej przystępnej cenowo.
Umowa z Costa Coffee dotyczy zaplanowania i przeprowadzenia ogólnopolskiej akcji reklamowej, w której dentsu X odpowiedzialne będzie za część mediową i przeprowadzenie samplingu, natomiast Red8 Advertising za część strategiczną i ATL/BTL. Akcja wizerunkowa realizowana dla Costa Coffee ma pomóc budzić skojarzenia z siecią kawiarni jako bardziej przyjaznej cenowo. W jej ofercie w promocyjnej w cenie 9,90 zł znajdzie się znany i lubiany przez klientów produkt - kawa Americano. Start kampanii planowany jest na 6 marca br. Zasięg działań obejmie 24 miasta w Polsce.
Agencja Red8 Advertising nawiązała współpracę z siecią kawiarni Costa Coffee już w 2015 r. Odpowiedzialna jest za obsługę marki Costa Coffee oraz Costa Express w zakresie strategii, kreacji ATL i BTL. Kooperacja rozpoczęła się od wygranego przetargu, którego rezultatem było stworzenie pierwszej kampanii telewizyjnej marki w Polsce. Natomiast od 2017 roku za digital oraz prowadzenie social mediów Costa Coffee, odpowiada agencja Red8 Digital. Brief na nowy projekt umożliwił zaproszenie do współpracy kolejny podmiot z grupy Dentsu Aegis Network Polska, dentsu X.