Nazar Al-Khouri awansował na stanowisko client partnera w agencji Isobar Polska. Odpowiada za zarządzanie zespołem realizującym projekty m.in dla McDonald's, Jeronimo Martins i marek Phillips.
Nazar dołączył do Isobar Polska w 2017 r. jako group account manager w zespole kierowanym przez Sylwię Tygielską.
Doświadczenie zdobywał w agencji Ogilvy & Mather, w której przez ponad półtora roku odpowiadał za działania new business oraz PR. Wcześniej związany był z agencjami takimi jak DDB & Tribal, Publicis oraz Saatchi & Saatchi. Pełnił również funkcję new business directora domu produkcyjnego Film Produkcja.
Nazar Al-Khouri, client partner w Isobar Polska
W portfolio ma pracę dla marek takich jak Coca-Cola, McDonald’s, E.Wedel, Bank Millenium, Polski Linie Lotnicze LOT czy CitiBank.
Współtworzył kampanie nagradzane przez jury polskich oraz międzynarodowych konkursów, w tym : Effie Awards, Cannes Lions, Golden Drum czy KTR.
Współtworzył kampanie nagradzane przez jury polskich oraz międzynarodowych konkursów, w tym : Effie Awards, Cannes Lions, Golden Drum czy KTR.
Isobar Polska, działająca w ramach Dentsu Aegis Network Polska agencja, wspiera klientów w zakresie transformacji cyfrowej. Isobar realizuje projekty z zakresu komunikacji zintegrowanej, wdraża rozwiązania martech, commerce, social media, a także świadczy usługi z zakresu content marketingu i technologii. Do klientów Isobar Polska należą m.in: Provident, Skoda, McDonald's, Mastercard, P&G czy Vectra.