Carat, Isobar oraz DDS (Dentsu Aegis Network Polska) obsługują komunikacyjnie markę Bell.
Dom mediowy Carat, agencja Isobar oraz DDS, brand grupujący kompetencje analityczne (Dentsu Data Services), rozpoczęły współpracę z polską marką kosmetyczną Bell. Dla nowego klienta Carat planuje oraz kupuje media (TV, Online Video), zaś Isobar zajmuje się kreacją – działaniami ATL i produkcją spotu oraz materiałami POS. DDS przeprowadza dla marki badania - Social Listening oraz Brand Tracking.
Przetarg na obsługę firmy przez Dentsu Aegis Network Polska został rozstrzygnięty w grudniu ub.r.
Bell postawiło na grupę komunikacyjną Dentsu ze względu na odpowiedni dobór strategii komunikacyjnej oraz kompleksowość przedstawianej oferty.
Bell postawiło na grupę komunikacyjną Dentsu ze względu na odpowiedni dobór strategii komunikacyjnej oraz kompleksowość przedstawianej oferty.
Firma Bell jest producentem, dystrybutorem kosmetyków kolorowych, obecnym na rynku od 35 lat. Jakość Bell została doceniona nie tylko przez Polki. Kosmetyki polskiej marki pojawiają się na półkach sklepowych w ponad 86 krajach oraz są dostępne na 5 kontynentach.