Do zespołu agencji Isobar Polska dołączył Norbert Franke. Jako Chief Technology Officer będzie zarządzał kilkudziesięcioosobowym działem technologii w Warszawie i Białymstoku.
Do jego obowiązków będzie należało zarządzanie kilkunastoma zespołami eksperckimi pracującymi na rzecz klientów agencji a także wdrażanie procesów strategicznych, dalszy rozwój kompetencji technologicznych oraz nadzór i rozwijanie współpracy z partnerami agencji w zakresie technologii.
Norbert Franke jest managerem IT z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami i wdrażaniu projektów biznesowych opartych o technologie. Do Isobar Polska przeszedł z 4 Finance IT, międzynarodowej firmy IT specjalizującej się we wdrożeniach dla sektora finansowego, gdzie pełnił funkcję Head of Software Development. Wcześniejsze doświadczenia na rynku konsumenckim zdobywał w polskim oddziale koncernu Reckitt Benckiser, gdzie zajmował stanowisko Head of Digital. Przez 10 lat współpracował z Atos Polska (wcześniej AMG.net) – przez ostatnie lata jako Head of Digital Transformation Solutions odpowiadał za wdrożenia technologii digital wspierających e-commerce, marketing czy procesy biznesowe dla globalnych i polskich klientów Atos / AMG.net. Karierę zawodową rozpoczynał pracując jako programista i software development manager.
Norbert Franke, Cheif Technology Officer, Isobar Polska
Norbert jest absolwentem studiów MBA na Politechnice Warszawskiej. Na tej uczelni uzyskał również magisterium w zakresie biocybernetyki i inżynierii medycznej.
Isobar Polska, działająca w ramach Dentsu Aegis Network Polska agencja, wspiera klientów w zakresie transformacji cyfrowej. Isobar realizuje projekty z zakresu komunikacji zintegrowanej. Wdraża rozwiązania martech, commerce, social media, a także świadczy usługi z zakresu content marketingu i technologii. Do klientów Isobar Polska należą m.in: Provident, Skoda, McDonald's, Mastercard, P&G czy Vectra.