Anna Mucha awansowała na stanowisko client partnera w strukturach client service agencji Isobar Polska.
Na nowym stanowisku będzie odpowiadała za zarządzanie zespołami realizującymi działania dla Coty oraz Geberit. Isobar Polska wspiera Coty w zakresie developmentu i utrzymania serwisów korporacyjnych należących do ponad 20 brandów zlokalizowanych na kilkunastu rynkach. Isobar odpowiada za zarządzanie contentem oraz wybrane projekty z obszaru designu. Zespół obsługujący Geberit realizuje działania z zakresu lokalizacji treści przeznaczonych na sześć europejskich rynków oraz zarządzanie contentem.
Anna Mucha pracuje w Isobar Polska od dwóch lat. Przez ostatni rok na stanowisku service delivery managera odpowiadała za zarządzanie zespołem pracującym dla Coty, nadzór nad budżetem i kontrolą jakości świadczonych usług. Ma długoletnie doświadczenie w działach obsługi klienta. Współpracowała m.in. poznańskim oddziałem Saatchi & Saatchi, Data Solutions czy TEQUILA Polska. W portfolio ma realizację projektów dla klientów takich jak Citi Handlowy, Funai, Prima, Douwe Egberts, P&G czy Tic Tac.
W białostockim oddziale Isobar Polska pracuje ponad stu ekspertów z zakresu web service, social media, contentu oraz client service.
Isobar Polska, działająca w ramach Dentsu Aegis Network Polska agencja, wspiera klientów w zakresie transformacji cyfrowej. Isobar realizuje projekty z zakresu komunikacji zintegrowanej. Wdraża rozwiązania martech, commerce, social media, a także świadczy usługi z zakresu content marketingu i technologii. Do klientów Isobar Polska należą m.in: Provident, Skoda, McDonald's, Mastercard, P&G czy Vectra.