Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.
Kampania wspierająca sellout modeli z 2018 r. prowadzona jest w TV, radiu, kanałach digital. Prowadzone są także działania w salonach dilerskich oraz z wykorzystaniem CRM. Częścią kampanii promocyjnej są spoty telewizyjne oparte na koncepcji czterech żywiołów. Przygotowano wersje 15-sekundową i 30-sekundową. Spoty reklamowe emitowane są w TVN, Polsacie, a także TVP oraz wybranych stacjach tematycznych.
Isobar Polska stworzył również landing page na którym prezentowana jest oferta wyprzedażowa marki, a zainteresowani konsumenci mogą umówić się na jazdę próbną oraz zapytać o ofertę. Agencja odpowiada także za strategię i realizację działań na kanałach społecznościowych ŠKODY. Isobar przygotował dedykowane kreacje przeznaczone do publikacji na Facebooku, Instagramie i w Instastories.
Za produkcję spotów reklamowych odpowiada Propeller, a wyreżyserował je Marcin Filipek. Media zaplanowało i kupiło PHD.
Isobar Polska wspiera markę ŠKODA w zakresie działań z zakresu strategii marketingowej oraz kreacji. Agencja realizuje projekty z zakresu ATL, BTL oraz digital. Firmy nawiązały współpracę w lipcu 2016 r.