Dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network Polska) obsługuje mediowo firmę Trefl SA. Realizacja kampanii dla nowego klienta rozpoczęła się z końcem października.
Nowy klient domu mediowego Carat to wiodący producent gier planszowych w Polsce i jeden z największych producentów puzzli w Europie. Firma jest obecna na rynku od 1985 roku.
W ramach umowy dom mediowy Carat zajmuje się przygotowaniem strategii oraz planowaniem i zakupem mediów dla firmy Trefl SA. Współpraca obejmuje rynek polski, a od listopada także węgierski. Polski oddział Carat koordynował kampanię digitalową na Węgrzech, zaś węgierski oddział Carat zajął się planowaniem i zakupem mediów do aktywności reklamowych w telewizji. Dodatkowo, polski oddział agencji prowadzi dla firmy Trefl SA warsztaty mediowe. Współpraca została nawiązana dzięki wygranemu przetargowi.
O wyborze partnera zadecydowało profesjonalne przygotowanie do przetargu i doświadczenie w pracy z podmiotami z branży dziecięcej i zabawkowej.
Roman Szczepan Kniter, prezes Zarządu Trefl SA
Działania o największej intensywności zaplanowano i zrealizowano w okresie przedświątecznym. Na rynku polskim dom mediowy zrealizował szerg kampanii TV i digital dla takich gier, jak 5 sekund, Ego, Mistakos czy dla produktów marki VTech.