„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard® Priceless® Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe klientów. Kampania będzie prowadzona w internecie oraz placówkach Citi Handlowy.
Mastercard Priceless Specials to wyjątkowy program lojalnościowy. Jego wyróżnikiem jest między innymi szybkość zbierania punktów, a następnie możliwość wymieniania ich na nagrody. Obecnie w programie uczestniczy już ponad 70 partnerów, u których można zbierać punkty, płacąc kartą Mastercard. Są wśrod nich tak renomowane marki jak m.in.: Carrefour, RTV Euro AGD, Circle K, Decathlon, Gino Rossi czy Cinema City.
Marcin Klimkowicz, dyrektor ds. lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe
Dzięki platformie korzyści Citi Specials posiadacze kart Citi poza szybkim zbieraniem punktów, korzystają dodatkowo z rabatów do -50% u 300 partnerów programu i wielu niespodzianek. Dzięki temu klienci Citi Handlowy płacący kartami Mastercard zyskują podwójnie.
Katarzyna Przybyła, Szef Pionu Niezabezpieczonych Produktów Kredytowych w Citi Handlowy
Linki do strony kampanii:https://online.citibank.pl/citispecials/formularz/karta-kredytowa/priceless-specials-simplicity/index.html