Podczas wczorajszej gali konkursu Effie agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska - dom mediowy Carat oraz firmy iProspect, Isobar Polska i Posterscope - zostały nagrodzone czterema statuetkami: złotą, dwiema srebrnymi oraz brązową.
Dnia 29 października na scenie Teatru Wielkiego – Opery Narodowej odbyła się XIX Gala Effie Awards Poland, jednego z najważniejszych konkursów marketingowych, w którym jury ocenia zgłoszone projekty pod kątem ich wpływu na rozwój biznesu klienta. Oprócz efektywności prowadzonych działań, brana jest pod uwagę także ich kreatywność.
Za realizowane kampanie grupa Dentsu Aegis Network Polska została nagrodzona aż czterema statuetkami Effie. Złoto w kategorii Nowe Technologie przyznano agencjom iProspect, Carat oraz Posterscope za kampanię Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu realizowaną dla Philips. Brązem nagrodzono aktywności realizowane przez dom mediowy Carat oraz agencję iProspect dla tego samego klienta, za promocję produktu OneBlade (To nie maszynka do golenia, to OneBlade), w kategorii Launch/relaunch. Srebrną stauetkę przyznano agencji Isobar za współrealizację kampanii Gang Świeżaków Powraca dla Jeronimo Martins Polska. Kolejnym srebrem nagrodzono Carat Polska za kampanię Człowiek, który widział nową Insignię realizowaną dla marki Opel.