Z naszych obserwacji młodych ludzi jak i badań rynkowych wynika, że format pionowy jest dominującą formą video wśród millenialsów. Stąd chęć i odwaga w realizacji kampanii w takim formacie. Cieszymy się, że wraz z McDonald’s widzimy wartość i sens w jak największym dopasowywaniu przekazu i formy do młodych ludzi.
Jakub Leduchowski, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska).
Zdecydowaliśmy się na nowoczesny format kampanii, ponieważ jesteśmy marką, która nieustannie podąża za swoimi odbiorcami. Grupa docelowa oferty 2 for U to w większości pokolenie millenialsów, a więc konsumentów w wieku 16-24 lata. Chcemy mówić jej językiem być obecni wszędzie tam, gdzie spędzają czas młodzi ludzie i docierać do nich za pomocą atrakcyjnych form. Kampania „2 for U Stories” spełnia wszystkie te warunki.
Katarzyna Borowska, Senior Marketing Supervisor, McDonald’s Polska