W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt.
W produkcji wykorzystano ruchomą scenografię, nawiązującą do scenerii wielkiego miasta. Na największym planie zdjęciowym w Polsce, w hali o powierzchni 2.000 m2, twórcy spotu umieścili cztery samochody marki ŠKODA, motocykl, neony i mapping video imitujący dom z garażem.
W telewizji TVN, w paśmie reklamowym programu Mam Talent, widzowie mogli obejrzeć unikalną kreację realizowaną i nadawaną na żywo. Widzowie w kanałach online dodatkowo zaglądali za kulisy, gdzie przygotowania do realizacji komentował Rafał Masny z AbstrachujeTV.
Bezpośrednio po emisji sześćdziesięciosekundowej reklamy, rozpoczął się koncert promujący nową płytę Bovskiej „Kęsy”, który na portalach Gazeta.pl, WP.pl i w mediach społecznościowych rozpoczął trasę koncertową artystki.
Jako lider rynku motoryzacyjnego w Polsce, i marka która 9 lat z rzędu była i jest najczęściej wybieraną przez Polaków, w naturalny sposób wcielamy się także w rolę trendsetterów na płaszczyźnie reklamowania naszych samochodów. Ta śmiała realizacja pokazuje, że naszą markę stać na podejmowanie wielu wyzwań – także tych nowatorskich i niekonwencjonalnych
Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki ŠKODA
Zapewne znajdzie się wiele osób, które powiedziałyby, że mastershot, ruchome scenografie, ujęcia trickowe, pojazdy w reklamach czy video mapping to formy stosowane od dawna w branży reklamowej. Nikt jednak nie zrealizował dotychczas produkcji, która wykorzystywałaby te wszystkie elementy naraz, w jednej, 60-sekundowej formie i do tego live!
Joanna Biernacka, Creative Director, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska)
O wyjątkowości produkcyjnej tego projektu stanowi przede wszystkim jego rozmach a w szczególności „analogowa” scenografia i sposób jej wykorzystania w jednym ujęciu. W całym projekcie nie ma ani jednego efektu komputerowego - ruchome budynki na platformach, neony, makieta miasta - to wszystko poruszyliśmy na miejscu
Jarek Boliński, producent i dyrektor zarządzający studia Propeller Film, odpowiedzialny za realizację produkcji
Piosenka wykorzystana w projekcie będzie emitowana w internecie wraz z teledyskiem, w którym wykorzystano product placement marki ŠKODA.
Podmioty i osoby odpowiedzialne za akcję:
ŠKODA Polska: Arkadiusz Gwizdek, Katarzyna Misztal, Michał Cabaj
Isobar Polska, Dentsu Aegis Network Polska – strategia, kreacja i realizacja
Inicjatorzy akcji: Natalia Skrzypek, Roman Terelak
Koncept „Nowa Bovska Fabia Live”: Łukasz Żuławski, Robert Kubicki
Kreacja: Robert Kubicki, Łukasz Żuławski, Joanna Biernacka, Łukasz Kotliński Moderacja: Joanna Andryszewska, Przemysław Mystkowski Content: Kamil Malinowski
Studio: Artur Gański, Piotr Polit, Michał Solarski
Producent agencyjny: Marta Kartasińska Koordynacja: Jan Zagrodzki, Anna Krawczyk, Łukasz Kazimierczak, Tomasz Bartnik,
Propeller Film – produkcja spotu
Reżyseria: Tadeusz Śliwa Zdjęcia: Michał Dąbal Steadycam: Fares Corbani
Scenografia: Dariusz Walaszczyk Muzyka: Roy Orbison „You Got It”
Cover w aranżacji: Jana Smoczyńskiego + Bovska
Wykonanie: Bovska Lektor: Daniel Pachelski
Produkcja: Jarosław Boliński, Marcin Imach, Damian Opałka, Konrad Wróbleski
PHD Media Direction – planowanie i zakup mediów
Współpraca z mediami: Katarzyna Ryndziewicz, Xymena Zamerska