Ruszyła intensywna kampania content marketingowa LEGO DUPLO, którą na zlecenie LEGO Polska przygotował dom mediowy Carat Polska.
Dzieci najlepiej uczą się poprzez zabawę, a dzięki klockom LEGO DUPLO pomysłów na kreatywną zabawę nigdy im nie zabraknie. Dla LEGO DUPLO, serii produktów marki LEGO dla najmłodszych dzieci przeprowadzana jest kampania content marketigowa, w którą zaangażowani zostali blogerzy parentingowi m.in. Makóweczki, Blog Ojciec, Mamy Gadżety, Sroka O oraz Bakusiowo. Seria wspierana jest także ogólnopolskimi działaniami mediowymi.
- Działania dla marki LEGO DUPLO są efektem przeprowadzonego przez Carat, autorskiego badania House of Loop. Badanie House of Loop, oprócz szeregu wyników ilościowych, wyłoniło główne konteksty oraz obszary, w których marka LEGO DUPLO pojawia się w Internecie oraz te, które ujawniły dla niej największy potencjał. Na tej podstawie mogliśmy zaproponować najefektywniejsze działania contentowe odpowiadające grupie docelowej – komentuje Adrian Serafin, Content Marketing Manager Carat Polska
- Chcemy być obecni wszędzie tam, gdzie rodzice, a w szczególności mamy, szukają informacji o tym, co jest najlepsze dla ich dzieci. Obecnie takim miejscem jest przede wszystkim internet. Dzięki współpracy z blogerami chcemy przekonać rodziców, że zabawa klockami LEGO DUPLO, dzięki ich prostej i bezpiecznej konstrukcji, stanowi doskonałą formę rozwoju kreatywności, już od najmłodszych lat. W ramach kampanii blogerzy otrzymają zestawy klocków LEGO DUPLO i będą mieli za zadanie ułożyć najbardziej kreatywne budowle, korzystając z jak najmniejszej liczby elementów. Najciekawsze propozycje zostaną ocenione i wybrane przez Internautów. Trzech najlepszych blogerów otrzyma zestawy LEGO DUPLO, które będą mogli rozdać swoim czytelnikom we własnych mini-konkursach – dodaje Krzysztof Kazanecki, Marketing Brand Manager w LEGO Polska, odpowiedzialny za markę LEGO DUPLO.
Dodatkowo w serwisach parentingowych i kobiecych pojawią się inspirujące artykuły i porady związane z tematyką rozwoju dzieci, które przybliżą czytelnikom m.in. pomysły kreatywnych zabaw pozytywnie wpływających na psychomotoryczny rozwój dzieci.
Działania content marketingowe wspierane są intensywną kampanią mediową w telewizji i internecie. W listopadzie rusza kampania telewizyjna, w której zastosowano 15’’ i 8’’’ spoty, które zostaną wyemitowane w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych m.in. Disney Junior, TVP ABC, MiniMini, Nickelodeon, BBC Cbeebies. Reklama online, wykorzystuje różne formaty reklamowe, które pojawią się na największych stronach ogólnopolskich i parentingowych oraz na serwisach growych (parenting.pl, mjakmama24.pl, edziecko.pl, miastodzieci.pl), prerole na Youtube oraz w serwisach VOD TVN Player i iPla.pl
LEGO DUPLO to źródło niekończącej się twórczej zabawy dla dzieci w wieku od 1,5 do 5 roku życia. Rodzic może obserwować, jak dziecko rozwija swoją wyobraźnię, doskonali zdolności motoryczne czy ćwiczy koncentrację, budując rozmaite budowle i modele, które podpowie mu fantazja. Klocki LEGO DUPLO są dwa razy większe od standardowych klocków LEGO i dzięki temu idealnie dopasowane do malutkich rączek. Z klocków LEGO DUPLO można zbudować domek, farmę ze zwierzątkami, cyrk, zamek królewski z rycerzami, można bawić się w wyścigi samochodowe, latać samolotem, jechać na wycieczkę do lasu czy opowiadać bajki Disneya.
Kampania potrwa do końca marca 2016.