Agencja Carat (grupa dentsu) wygrała przetarg na obsługę działań offline i niestandardowych dla Wolt, zdobywając kontrakt na dziewięciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce. Oferta agencji okazała się najlepsza w niemal wszystkich ocenianych kategoriach, co podkreśla skuteczność i innowacyjne podejście do strategii mediowych grupy.
W ramach współpracy Carat będzie odpowiadać za działania na kluczowych rynkach, takich jak Polska, Czechy, Słowacja, Austria, Węgry, Słowenia, Chorwacja, Macedonia Północna, Rumunia i Serbia. Koordynację przetargu prowadziły Czechy, a sukces ten jest efektem ścisłej współpracy zespołów z całego regionu.
To zwycięstwo oznacza początek nowego etapu współpracy Carat z Wolt – jedną z najszybciej rozwijających się marek w branży delivery. Przed agencją ambitne wyzwania i innowacyjne projekty, które mają wzmocnić pozycję Wolt na kluczowych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Wygrana w przetargu to nie tylko dowód skuteczności strategii Carat, ale także motywacja do dalszego rozwijania kreatywnych i niestandardowych rozwiązań mediowych.
- Jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie i kompetencje pozwolą na stworzenie unikalnej i dopasowanej do potrzeb Wolt strategii mediowej, dostarczając innowacyjne i skuteczne rozwiązania, które będą generować rozwój marki w naszym regionie – komentuje Jan Roman, New Business & Business Development Director, dentsu Polska.
W ramach współpracy Carat będzie odpowiadać za działania na kluczowych rynkach, takich jak Polska, Czechy, Słowacja, Austria, Węgry, Słowenia, Chorwacja, Macedonia Północna, Rumunia i Serbia. Koordynację przetargu prowadziły Czechy, a sukces ten jest efektem ścisłej współpracy zespołów z całego regionu.
To zwycięstwo oznacza początek nowego etapu współpracy Carat z Wolt – jedną z najszybciej rozwijających się marek w branży delivery. Przed agencją ambitne wyzwania i innowacyjne projekty, które mają wzmocnić pozycję Wolt na kluczowych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Wygrana w przetargu to nie tylko dowód skuteczności strategii Carat, ale także motywacja do dalszego rozwijania kreatywnych i niestandardowych rozwiązań mediowych.
- Jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie i kompetencje pozwolą na stworzenie unikalnej i dopasowanej do potrzeb Wolt strategii mediowej, dostarczając innowacyjne i skuteczne rozwiązania, które będą generować rozwój marki w naszym regionie – komentuje Jan Roman, New Business & Business Development Director, dentsu Polska.