Grupa Dentsu Aegis Network ogłosiła powstanie dziewiątej globalnej marki wchodzącej w skład sieci: agencji marketingu lifestyle MKTG, do przejęcia której doszło w sierpniu ubiegłego roku. Posunięcie to ma za zadanie umocnić ofertę usług grupy z obszaru sportu i rozrywki ...
W Polsce obszarami usług, za które odpowiada MKTG na świecie zajmuje się agencja Posterscope Polska (agencja OOH, eventów i marketingu sportowego).
Dzięki wykorzystaniu wspólnego doświadczenia, globalnej sieci oraz zasobów grupy działająca pod marką MKTG spółka dostarczy klientom w pełni zintegrowaną ofertę usług marketingu z zakresu sportu i rozrywki.
- Dzięki ciągłym zmianom możemy spełniać oczekiwania klientów, odpowiadać na potrzeby i pragnienia konsumentów, a także wyznaczać nowe trendy w branży – komentuje Jerry Buhlmann, CEO Dentsu Aegis Network oraz dyrektor generalny Dentsu Inc. – Wzrost i znaczenie rynku marketingu lifestyle były sygnałem do zintegrowania zajmujących się tym obszarem spółek, które będą od tej pory działały pod wspólną marką. Jesteśmy zaangażowani w poszerzenie oferty lifestyle. Chcemy wykorzystać wspólną siłę tych usług i pracować dla klientów jeszcze bardziej kompleksowo na większą skalę.
– Wyróżnikiem Dentsu Aegis Network zawsze była gotowość do redefiniowania naszej działalności i reorganizacji w celu najlepszego świadczenia usług, a tym samym dostarczania klientom najlepszej jakości – mówi Annie Rickard, Global Brand President Posterscope i Global Chairman MKTG. – Dzięki restrukturyzacji możemy bardziej efektywnie dostarczać klientom rozwiązania z obszarów lifestyle, sportu i rozrywki. Na zmianie skorzystają również nasze pozostałe agencje.