iProspect w wyniku wygranego przetargu, rozszerza współpracę z Wonga o działania w mediach offline. Tym samym agencja będzie odpowiedzialna za pełną obsługę mediową klienta we wszystkich kanałach komunikacji. Umowa ma charakter długofalowy. iProspect współpracuje z Wonga od 2016 roku, realizując nieprzerwanie działania w mediach online.
– Wybraliśmy iProspect ze względu na silne podejście ekonometryczne oraz efektywność w zakupie mediów telewizyjnych, które są spójne z naszym podejściem do prowadzenia skutecznych kampanii. Wierzymy, że zintegrowanie wszystkich działań komunikacyjnych w jednej agencji pozwoli jeszcze bardziej zoptymalizować wyniki – komentuje Tomasz Amanowicz - Online Marketing Manager, Wonga.
– Jesteśmy niezwykle dumni, że nasz wieloletni partner zdecydował się powierzyć nam obsługę działań we wszystkich mediach offline. Dotychczasowa współpraca w obszarze digital zaowocowała nie tylko świetnymi wynikami, ale również wspólnymi nagrodami za efektywny performance. Teraz zamierzamy przenieść to podejście i zdobyte doświadczenia na grunt kampanii telewizyjnych – dodaje Weronika Szczepanik, Client Partner, dentsu Polska.