Dom mediowy Carat Polska nawiązał współpracę z PKP SA i PKP Intercity. W październiku i listopadzie bieżącego roku zrealizowane zostaną kampanie dla marek Grupy PKP.
Dom Mediowy Carat Polska będzie wspierał negocjacyjnie spółki Grupy przy zakupie czasu antenowego w telewizji oraz powierzchni reklamowej w internecie. Jesienne kampanie służą celom wizerunkowo-produktowym marek PKP Intercity S.A. i PKP S.A.. Emisja kampanii będzie miała miejsce w drugiej połowie października oraz listopadzie.
Dom mediowy Carat Polska pozyskał klienta w trybie odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
-koniec-
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com.