W najnowszym raporcie RECMA "Qualitative Evaluation" domy mediowe Vizeum oraz Carat z grupy Dentsu Aegis Network uplasowały się na wysokich pozycjach.
Dentsu Aegis Network Polska uplasowało się na trzecim miejscu rankingu RECMA "Qualitative Evaluation". Sieć regularnie podnosi swój wynik w zestawieniu. W tym roku Vizeum po raz pierwszy w swojej historii zajęło trzecią lokatę rankingu z wynikiem 17 punktów. Polski oddział Carat zajął siódme miejsce w zestawieniu z 12 punktami. Profil obu domów mediowych należących do grupy Dentsu Aegis Network określono jako "wysoki".
W raporcie RECMA domy mediowe oceniane są m.in. na podstawie bilansu zyskanych i straconych klientów, udziału w rynku, udziału w przetargach czy nagród przyznanych agencjom.
W raporcie RECMA domy mediowe oceniane są m.in. na podstawie bilansu zyskanych i straconych klientów, udziału w rynku, udziału w przetargach czy nagród przyznanych agencjom.