Do domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska, które objęły stanowiska Communications Managerów.
Natalia Koc-Nowocińska posiada ponad 10 lat doświadczenia w digital marketingu. Pracowała po stronie wydawców, w sieci reklamy kontekstowej Businessclick, należącej do grupy Money.pl oraz w międzynarodowej sieci performance marketingu ZANOX. Następnie wykorzystywała zdobytą wiedzę po stronie domów mediowych. Przed rozpoczęciem pracy w Carat, zajmowała się performance marketingiem w Value Media jako Performance Marketing Manager. W 2017 roku wraz z zespołem pracującym dla Nationale Nederlanden zdobyła brązowe Effie w kategorii „Ubezpieczenia i inwestycje” za kampanię „Strażnik Przyszłości”. Wcześniej, jako Head of Ecselis, pracowała w agencji performance marketingowej należącej do Havas Media Group.
Magda Gołębiewska przeszła do zespołu Carat z Wavemakera, gdzie pełniła funkcję Integrated Communication Managera (Klienci: Nestle, McFIT). Zdobywała doświadczenie w strukturach GroupM od 2014 roku. Karierę w reklamie rozpoczynała w 2012 roku, w Starcom Mediavest Group, gdzie pracowała ponad 2 lata.