Dom mediowy Carat Polska nawiązał współpracę z marką Pringles należącą do Kellogg`s Company i odpowiada za zakup i planowanie mediów. Pierwsza kampania reklamowa dla marki Pringles wystartowała we wrześniu.
Chipsy Pringles to ciesząca się na całym świecie przekąska, która należy do Kellogg`s Company. Marka została założona w 1968 r. Na początku chipsy sprzedawano tylko na terenie Stanów Zjednoczonych, a od lat 70. są dostępne na całym świecie.
W najnowszej promocji „Karaoke Pringles” konsumenci mogą otrzymać zestaw do karaoke. Promocja konsumencka wspierana jest kampanią komunikacyjną przygotowaną przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska – Carat Polska oraz Posterscope Poland. Wrześniowa odsłona kampanii obejmuje nośniki OOH na terenie Warszawy, Krakowa, Śląska i Trójmiasta. W kolejnych miesiącach komunikacja będzie skupiona jedynie na Warszawie. Kampania potrwa do końca grudnia. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Grey London.
-koniec-
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com.