Dentsu Aegis Network Polska zintegrowało zasoby grupy w zakresie marketingu opartego na danych w nowej jednostce pod nazwą Dentsu Data Services (DDS).
Zdaliśmy sobie sprawę, że mamy na pokładzie ogromny kapitał w obszarze wykorzystywania danych z różnych źródeł – od klientów, z prowadzonych przez nas badań oraz od naszych partnerów - który wymaga jedynie reorganizacji i uspójnienia. Jest to wyjście naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu klientów kompleksowymi rozwiązaniami w zakresie marketingu opartego na danych.
Tomasz Chojnecki, Business Development Director DDS
w Polsce działa wyspecjalizowana komórka Research & Development, zajmująca się tworzeniem takich narzędzi i rozwiązań.
Liczymy, że powołanie DDS pozwoli tworzyć bardziej wartościowe i kompleksowe rozwiązania obejmujące pełne spektrum możliwości zastosowania danych wspierających biznes naszych klientów. Siłą tych rozwiązań jest pełna skalowalność oraz integracja danych ze wszystkich dostępnych źródeł.
Tomasz Chojnecki, Business Development Director DDS
Dane to nowa waluta, a technologia to warunek sukcesu. Prawdopodobnie kwestie danych i automatyzacji są obecnie dyskutowane we wszyskich organizacjach, bez względu na ich wielkość oraz niezależnie od tego, czy jest to agencja, reklamodawca czy medium
Sławomir Stępniewski, CEO Grupy Dentsu Aegis Network Polska
Nasi analitycy i konsultanci pracujący do tej pory w różnych strukturach stali się częścią większej organizacji, dysponującej najnowszymi narzędziami i dostępem do wszystkich kompetencji. Mamy nadzieję, że to uczyni nas jeszcze bardziej atrakcyjnym miejscem pracy.
Agata Kaczmarska, Chief People Officer Dentsu Aegis Network.
i klientów zewnętrznych. W przypadku usług obejmujących analizę danych osobowych, DDS zgodnie z politykami Grupy Dentsu Aegis Network zapewnia zgodność z wymogami RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i przepisami prawa krajowego w zakresie ochrony danych.