Tej jesieni AXN wyemituje wszystkich części sagi Gwiezdne wojny. Na początku października na antenie stacji pojawi się nowa trylogia (części I, II i III) ukazująca upadek Republiki i powstanie Imperium. Premiera sagi Gwiezdne Wojny na kanałach AXN wspierana jest kampani...
Nazywana światowym fenomenem, saga w reżyserii George’a Lucasa, która odmieniła sposób realizacji filmów oraz wywarła istotny wpływ na rozwój nie tylko współczesnej kinematografii, ale i kultury, już od 1 października, co czwartek, emitowana będzie na antenie AXN.
Na początku października na antenie stacji pojawi się nowa trylogia (części I, II i III) ukazująca upadek Republiki i powstanie Imperium. Stara trylogia (części IV, V i VI), która pojawi się w AXN na przełomie października i listopada, opowiada o galaktycznej wojnie domowej. Kanały AXN pokażą również animowane produkcje Gwiezdne wojny: Wojny klonów VI, Gwiezdne wojny: Rebelianci i oraz filmy dokumentalne o kulisach powstania serii. Na największych fanów Luke’a i Anakina Skywalkerów czeka również całodzienny maraton wszystkich części serii.
Kampania komunikacyjna zachęcająca do obejrzenia Sagi Gwiezdne wojny w AXN obejmuje telewizję, działania online oraz outdoor. Od połowy września w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych pojawią się 30 sekundowe spoty. Internetowa część kampanii obejmuje działania w modelu performance, display oraz w mediach społecznosciowych. Działania OOH obejmują różne formaty reklamowe w największych miastach na terenie całej Polski. Za działania rekamowe, strategię, zakup i zaplanowanie mediów odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: dom mediowy Carat, iProspect Polska, Posterscope Polska oraz Isobar Polska. Kreacje przygotowała agencja Change. Kampania potrwa do 5 listopada.
-koniec-
O Carat:
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com.