W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Działania realizowane dla marki adidas przez Dentsu Aegis Network to wyrazisty przykład zastosowania kreatywnej technologii do wsparcia tradycyjnej sprzedaży, który zadziałał niezwykle efektywnie – podczas trwania kampanii NMD były najchętniej przymierzanymi butami w sieci sklepów Sizeer. Nowoczesna instalacja wykorzystana w promocji lifestyle'owej kolekcji butów adidas nawiązywała do japońskiego charakteru ich designu oraz podkreślała technologiczne zaawansowanie nowego modelu
Paulina Olender, Brand Manager marki adidas
To nie pierwsza nagroda dla kampanii zrealizowanej dla marki adidas przez Dentsu Aegis Network. W zeszłym roku działania wyróżniono w Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow.
Case study działań: http://media.dentsuaegisnetwork.pl/15827-adidas-dzieki-vr-przenosil-klientow-do-japonii