W wyniku awansu, Anna Kaczmarek obejmuje stanowisko Head of Media Partnerships w ramach spółki Amplifi Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska). Dotychczasową rolę Anny przejmie Łukasz Wyglądała, który dołączył we wrześniu do Amplifi Polska.
Anna Kaczmarek, dotychczas Head of Digital, Publishing & Radio we wrześniu, w wyniku awansu objęła nową rolę w spółce Amplifi Polska. Anna jako Head of Media Partnerships będzie odpowiedzialna za wspieranie procesu negocjacji z mediami oraz za budowanie relacji z kluczowymi biznesowymi partnerami grupy. Rolę Anny przejmie Łukasz Wylądała, który dołączył we wrześniu do Amplifi Polska.
Anna swoją przygodę z mediami rozpoczęła w 1998 roku, kiedy dołączyła do agencji Hypermedia, gdzie przez kolejne lata zdobywała doświadczenia w planowaniu i zakupie mediów internetowych, tworzeniu programów afiliacyjnych i partnerskich oraz social i mobile marketingu. Realizowała kampanie m.in. dla: PKO BP,PZU SA, ERA GSM, SONY Poland, Oracle, Altkom Akademia. Od 2010 roku na stanowisku Interactive Buying Director w zespole Trading grupy Dentsu Aegis Network, odpowiadała za negocjacje i realizację kontaktów Digital oraz za administrację i rozliczanie kontraktów na wszystkich mediach. W 2014 roku wraz z utworzeniem Amplifi Poland objęła stanowisko Head of Digital, Print & Radio
Łukasz Wyglądała z branżą reklamową i marketingiem związany jest od 13 lat. Swoją karierę rozpoczął na rynku prasowym (dziennik Życie Warszawy; magazyn marketingu i sprzedaży BRIEF), następnie związał się z rynkiem telewizyjnym (AT MEDIA). Ostatnie 8 lat poświęcił na rozwój kompetencji w obszarze digital pracując w domu mediowym MEC, gdzie swoją karierę zakończył na stanowisku Deputy Interaction Director. Swoje doświadczenie wzbogacił półrocznym kontraktem w centrali MEC w Londynie. Pracował m.in. z takimi firmami jak Nestle, Sony Ericsson, Henkel, Novartis, Mercedes. Ostatni rok poświęcił na rozwój oferty MEC w obszarze programmatic w regionie CEE. Współpracował z uczelniami wyższymi kształcąc przyszłych adeptów reklamy i marketingu (m.in. Uniwersytet Łódzki; Politechnika Warszawska, Szkoła Strategii Marki przy SAR). Zdobywca nagród EFFIE (3xSilver, 1xBronze) oraz statuetki MixxAwards dla najlepszej kapomani social media w 2013 r (Nestle – kampania REPUBLIKA KAKTUSA).
-koniec-
O Amplifi Polska:
Amplifi, to jeden z globalnych brandów grupy, którego celem jest dostarczanie wartości biznesowej zarówno dla Klientów, jak i partnerów mediowych Dentsu Aegis Network, poprzez realizację strategii negocjacyjnych i tworzenie nowych modeli biznesowych, programmatic buying (Amnet) oraz partnerstwa strategiczne z mediami. Amplifi w Polsce funkcjonuje w ramach czterech strategicznych obszarów. Są to Investment, w ramach którego mieszczą się negocjacje warunków handlowych oraz tworzenie nowych modeli współpracy z mediami, Programmatic buying / Data Management realizowany przez dedykowaną spółkę Amnet (Agency Trading Desk), Media Partnerships & Content - rozwój strategicznych partnerstw na rynku globalnym i lokalnym oraz współpraca w zakresie kontentu, a także Research & Analysis czyli badania oraz dostarczanie analiz biznesowych.
O Dentsu Aegis Network:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com