Dentsu ogłosiło wyniki finansowe Grupy za pierwszy kwartał 2024 roku. Region Europy Środkowo-Wschodniej osiągnął bardzo dobre wyniki, odnotowując ogólny wzrost przychodów na poziomie 12% w porównaniu z Q1 2023 r. i wzrost w stosunku do prognozy budżetowej na pierwszy kwartał 2024 roku. Jeśli chodzi o marżę operacyjną to była lepsza niż oczekiwaliśmy. Dentsu Polska, która przewodzi klastrowi CEE, osiągnęła dwucyfrowy wzrost przychodów w porównaniu do Q1 2023 r.
W pierwszym kwartale 2024 roku, region Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polska zaprezentował znakomite wyniki. Dentsu Polska dzięki strategicznym projektom i nowym klientom jak Carlsberg, LINK4, Recordati, skutecznie zwiększa swoje udziały rynkowe. Agencje mediowe dentsu Polska zdobyły historycznie najlepszy wynik w raporcie jakościowym RECMA w I edycji 2024. Z kolei agencja iProspect konsekwentnie pozostaje w TOP 3 agencji mediowych na polskim rynku pod względem new-businessowym. Większy nacisk na zintegrowaną ofertę, dalsze budowanie One dentsu jako kliento-centrycznej organizacji zapewniającej klientom kompleksowe wsparcie łączące kreatywność, technologię, dane oraz media, ale też nowe podejście w promowaniu innowacyjnych rozwiązań, które gwarantuje wzrost oraz efektywną współpracę, przyczynia się do dynamicznego rozwoju naszych kompetencji i produktów. Wprowadzenie nowej struktury na poziomie globalnym i lokalnym, uwzględniając technologię i nasze podejście konsultingowe. To wszystko pozwala nam być na dobrej drodze to osiągnięcia celów finansowych jakie sobie stawiamy w tym roku.
- komentuje Maciej Müldner, CFO dentsu Polska & CEE