Wystartowała kampania ”Witaj w świecie łatwego prasownia” promująca żelazka z serii PerfectCare Elite firmy Philips. Działania reklamowe obejmujące telewizję oraz działania Internetowe: social media oraz współpracę z topowymi blogerkami lifestylowymi oraz parentingowymi...
PerfectCare Elite to nowoczesne żelazka z generatorem pary, wyposażone w technologię Silent Steam, dzięki której żelazko pracuje cicho i wydajnie oraz technologię OptimalTemp umożliwiającej prasowanie dżinsów i jedwabnych tkanin, bez konieczności zmieniania ustawień temperatury.
Komunikacja towarzysząca kampanii „Witaj w świecie łatwego prasowania” ma za zadanie podkreślenie trzech głównych benefitów żelazek Philips PerfectCare: możliwość prasowania w pionie, gwarancję braku ryzyka przypalenia wszystkich tkanin oraz bardzo silny wyrzut pary. Dzięki tym cechom, prasowanie staje się łatwiejsze, szybsze i dużo przyjemniejsze, a rezultaty perfekcyjne.
Kampania reklamowa żelazek Philips obejmuje telewizję oraz działania w Internecie. Od drugiej połowy sierpnia w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych pojawią się 30 sec. spoty. Te same spoty można zobaczyć również na portalach VOD. Dodatkowo w kampanii zaangażowano znane bloggerki parentingowe i lifestylowe, które na łamach swoich blogów recenzują żelazka marki Philips. Dodatkowo kampania została również wsparta promocją konsumencką „Testuj generator pary Philips przez 60 dni”.
Za realizacje kampanii, strategię oraz zaplanowanie i zakup mediów odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: dom mediowy Carat oraz agencja Lubie to - linked by Isobar. Kampania potrwa do końca października.
-koniec-
Dom mediowy Carat rozpoczął działalność w Polsce w 1993 roku. Carat jest największym na świecie niezależnym specjalistą od komunikacji marketingowej i liderem w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych w oparciu o media cyfrowe. Carat oferuje usługi w obszarze badań marketingowych, strategii komunikacji, planowania i zakupu mediów, przygotowywania rozwiązań technologicznych oraz kreatywnych w mediach cyfrowych, badania efektywności komunikacji, jak również analityki marketingowej. Klientami Carat Polska są takie firmy jak Mondelez, Zott, Philips, adidas, Reebok, Indesit, Mondelez, General Motors, Arla Foods, Mead Johnson Nutrition, Mattel, Perno Ricard czy Lego. Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.caratpoland.com.