Wiele kampanii motywuje do aktywności fizycznej. Ale ta - stworzona na potrzeby kolekcji adidas Women Must Haves - jest pierwszą, która dokładnie pokazuje, jak ćwiczyć.
All You Need to seria krótkich form wideo, które pokazują, że do treningu nie potrzeba wiele – chęci i druga skóra w postaci odpowiedniego ubioru to wszystko, czego potrzebujesz.
Brief
Do sklepów trafiła nowa damska kolekcja ubrań treningowych adidas Women Must Haves. Zadaniem agencji było stworzenie angażującej kampanii w mediach społecznościowych, która dotrze do kobiet 20-35 lat, oraz która przebije się w zatłoczonej, zdominowanej przez konkurencję kategorii.
Do sklepów trafiła nowa damska kolekcja ubrań treningowych adidas Women Must Haves. Zadaniem agencji było stworzenie angażującej kampanii w mediach społecznościowych, która dotrze do kobiet 20-35 lat, oraz która przebije się w zatłoczonej, zdominowanej przez konkurencję kategorii.
Pomysł
Aby zachęcić jak najwięcej kobiet do trenowania, pokazaliśmy, że ubrania z kolekcji adidas Women Must Haves oraz motywacja to wszystko czego potrzebujesz, by ćwiczyć.
Aby zachęcić jak najwięcej kobiet do trenowania, pokazaliśmy, że ubrania z kolekcji adidas Women Must Haves oraz motywacja to wszystko czego potrzebujesz, by ćwiczyć.
Rozwiązanie
Wraz z Ewą Chodakowską stworzyliśmy serię filmów z ćwiczeniami, które prezentowały ubrania z kolekcji oraz pokazywały, że nie potrzebujesz innego sprzętu, by pracować nad swoją formą. Filmy były dopasowane do specyfiki Instagrama i Facebooka.
Wertykalne video pokazywało wykorzystanie ścian w prostych ćwiczeniach, Instastories dokładnie pokazywało każdą z faz ruchu podczas danego ćwiczenia, natomiast za pomocą Boomerangów podkreślano rolę repetycji.
Kreacje promowane były w kanałach własnych adidas oraz w kanałach Ewy Chodakowskiej. Filmy uzyskały łącznie ponad 80 milionów odsłon oraz dotarły do 90% grupy docelowej. Kolekcja Women Must Haves to najlepiej sprzedająca się damska kolekcja adidas w Polsce.
Wraz z Ewą Chodakowską stworzyliśmy serię filmów z ćwiczeniami, które prezentowały ubrania z kolekcji oraz pokazywały, że nie potrzebujesz innego sprzętu, by pracować nad swoją formą. Filmy były dopasowane do specyfiki Instagrama i Facebooka.
Wertykalne video pokazywało wykorzystanie ścian w prostych ćwiczeniach, Instastories dokładnie pokazywało każdą z faz ruchu podczas danego ćwiczenia, natomiast za pomocą Boomerangów podkreślano rolę repetycji.
Kreacje promowane były w kanałach własnych adidas oraz w kanałach Ewy Chodakowskiej. Filmy uzyskały łącznie ponad 80 milionów odsłon oraz dotarły do 90% grupy docelowej. Kolekcja Women Must Haves to najlepiej sprzedająca się damska kolekcja adidas w Polsce.
Autorzy:
Creative Director - Joanna Biernacka,
Deputy Creative Director- Maciej Kozina,
Copywriter - Sonia Łukomska
Art Director - Konrad Białek
Group Account Director - Tomasz Bartnik
Account Manager - Marta Zamorowska
Media planner - Patrycja Pachnik
Producer - Marta Kartasińska
Producer - Janek Szczeniowski
Producer - Ola Pudło
Creative Director - Joanna Biernacka,
Deputy Creative Director- Maciej Kozina,
Copywriter - Sonia Łukomska
Art Director - Konrad Białek
Group Account Director - Tomasz Bartnik
Account Manager - Marta Zamorowska
Media planner - Patrycja Pachnik
Producer - Marta Kartasińska
Producer - Janek Szczeniowski
Producer - Ola Pudło