Paweł Kuczma obejmuje stanowisko Client Service Directora i pokieruje spółką Amnet Polska, działającą w ramach Dentsu Aegis Network Polska. Dodatkowo do zespołu Amnet dołączył Łukasz Ziarkiewicz jako Account Executive oraz Stanisław Jedliński jako Trader.
Kuczma zastąpi Pawła Laskowskiego, który od 2012 roku pełnił funkcję Managing Directora Amnet Polska. Laskowski postanowił kontynuować karierę zawodową poza strukturami grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Głównym zadaniem Pawła będzie rozwój oferty w ramach programmatic buying oraz poszerzanie portfolio klientów spółki. Paweł w ramach nowej roli będzie odpowiedzialny także za strategię oraz dalszy rozwój spółki, a także strategiczne projekty związane z rozwojem kompetencji digital w ramach całej grupy Dentsu.
Paweł Kuczma karierę w grupie Dentsu Aegis Network (wcześniej Aegis Media) rozpoczął w 2011 roku na stanowisku Online Plannera odpowiedzialnego za obsługę klienta Ferrero Polska. Dzięki swojej pasji i ambicji szybko awansował na stanowisko Seniora, a także dołączył do międzynarodowego programu Route 500 dla najbardziej uzdolnionych pracowników grupy Dentsu Aegis Network Polska. W ramach indywidualnej ścieżki kariery jaką gwarantuje ten program w 2013 r. objął nowo utworzone stanowisko Digital&Innovation Managera w Vizeum, gdzie odpowiadał za innowację i rozwój mediów digital.
Pawła na stanowisku Digital&Innovation Managera w Vizeum zastąpiła Małgorzata Niska.
Paweł Kuczma
Łukasz Ziarkiewicz w sierpniu dołączył na stanowisko Account Executive do Amnet Polska. Ziarkiewicz swoje doświadczenie zbierał we współpracy z brandami różnorodnych branż m.in. Idea Bank, Biuro Informacji Kredytowej, Europejski Fundusz Leasingowy czy Monster Polska. Ostatnio jako Media Planner w Codemedia SA prowadził kampanie rozliczane w modelach efektywnościowych m.in. dla takich klientów jak Europejski Fundusz Leasingowy oraz Monster Polska gdzie.
Łukasz Ziarkiewicz
Stanisław Jedliński od 2011 roku związany jest z grupą Dentsu Aegis Network. Jako Traffic Manager odpowiedzialny był za uruchamianie, obsługę oraz optymalizację kampanii i placementów reklamowych, a także przygotowywanie szczegółowych raportów i statystyk na potrzeby klientów. Na nowym stanowisku Stanisław będzie odpowiedzialny za wsparcie i rozwój rynków CEE podlegającym Amnet Polska.
Stanisław Jedliński
W lipcu Amnet Polska stał się centralnym punktem dla regionu CEE i odpowiada za szkolenie zespołów oraz realizację, wsparcie oraz rozliczanie kampanii w modelu RTB/Programmatic w regionie.
-koniec-
O Dentsu Aegis Network:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com