Na początku marca rozpoczęła się kampania Audi A7 Sportback, której jednym z elementów był projekt z udziałem Roberta Koniecznego, cenionego architekta - laureata wielu prestiżowych światowych nagród.
W przygotowanej serii filmów do Internetu Robert Konieczny, słynący ze śmiałych, często nowatorskich realizacji i projektów, opowiada o najważniejszych cechach auta z perspektywy architekta - entuzjasty dobrego designu i innowacyjnych technologii, które służą człowiekowi. Wizjonerskie koncepcje Roberta Koniecznego są bliskie filozofii konstruktorów nowego modelu audi. Łączy je znakomity design, zastosowanie przełomowych technologii i niestandardowe rozwiązania nadające przedmiotom prestiżu.
Sylwetka auta to połączenie sportowego charakteru z elegancją podkreśloną klasyczną estetyką quattro. Wnętrze porusza swym wzornictwem. Zastosowano w nim szereg inteligentnych, przełomowych rozwiązań z myślą o autach do jazdy autonomicznej. Proste i intuicyjne zarządzanie systemami dostępnymi w samochodzie odbywa się za pomocą wysokiej rozdzielczości ekranów dotykowych z innowacyjną funkcją touch response.
Audi A7 Sportback doskonale koresponduje ze stworzonym przez Roberta Koniecznego konceptem domu autorodzinnego, w którym garaż jest głównym wejściem do domu, a auto nie tylko środkiem transportu, ale także elementem wystroju. Ponadto zarówno samochód, jak i projekty architekta wyróżniają się niesamowitym designem i intuicyjną technologią.
Joanna Biernacka, creative director Isobar Poland Group
Materiały przygotowane w ramach kampanii, dostępne na:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLJj7YhTfm-C-mnFvHkWLYjkEXEnPPGlw3
https://www.facebook.com/AudiPL/