Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku. O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.
- „Škoda Polska, jako lider rynku motoryzacyjnego w Polsce, potrzebuje nie tylko kompleksowej, profesjonalnej i innowacyjnej obsługi marketingowej”. – powiedział Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki Škoda w Polsce. – „Przy wyborze agencji kierowaliśmy się również możliwościami, jakie oferuje ona we wsparciu realizacji naszej Strategii 2025. Pracujemy nad poszerzeniem wykorzystania technologii cyfrowych, nad pomysłami i realizacją rozwiązań z zakresu mobilności i dopasowania ich do potrzeb użytkowników. Isobar Poland Group ma znaczące osiągnięcia strategiczne, technologiczne i kreatywne w tych obszarach. Zależy nam, by najlepsi pracowali z najlepszymi”- dodaje.
- „Jesteśmy dumni, że rozszerzamy współpracę z marką Škoda, kreującą rynkowe trendy w Polsce. Strategia biznesowa Škody oparta na dynamicznej ewolucji oferty marki, wynikającej z dogłębnego zrozumienia zmieniających się potrzeb konsumenta i wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań technologicznych jest także bardzo bliska naszej filozofii działania” – mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Isobar Poland Group. „Wierzymy, że będziemy współtwórcami dalszych sukcesów Škody, która stwarza doskonałą przestrzeń do współpracy z agencją kreatywno-technologiczną.”