Joanna Malinowska i Mateusz Srześniewski nowymi Team Leaderami w zespole International w agencji Hypermedia - HUBie technologicznym należącym do grupy Dentsu Aegis Network.
Joanna Malinowska w sierpniu dołączyła do Hypermedia. Malinowska od 10 lat zbiera doświadczenie we współpracy z brandami różnorodnych branż m.in. Raiffeisen Polbank, Whiskas, Sheba, Pepsi, Lays, Mennica Polska, Roca, Flugger farby i jeszcze kilku innych. Ostatnie półtora roku jako Regional Account Supervisor w McCann Worldgroup dla klienta MasterCard nadzorowała pracę zespołu realizując projekty w zakresie ATL, BTL, Digital, event i shopper. Do Hypermedia, dołączyła jako Team Leader do nowo utworzonego zespołu obsługującego jednego z kluczowych klientów agencji w zakresie m.in. digital production w Europie i na kilkunastu innych rynkach.
W wyniku awansu Mateusz Strześniewski objął stanowisko Team Leadera w zespole International. Jest odpowiedzialny za zarządzanie zespołem projektowym/client service, a także obsługę kluczowych klientów takich jak Amway i Geberit. Zanim dołączył do zespołu, przez ostatnie 5 lat pracował w międzynarodowej firmie konsultingowej specjalizującej się w optymalizacji procesów zarządzania. Projektował oraz wdrażał projekty mające na celu poprawę konkurencyjności klientów poprzez zwiększenie efektywności działań indywidualnych oraz zespołowych, a także poprawę produktywności. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu brytyjskiego Durham University.
Joanna i Mateusz bezpośrednio raportują do Jolanty Kaczmarek, Group Account Manager International, Hypermedia linked by Isobar.
-Koniec-
Hypermedia łączy kompetencje marketingowe z dogłębną znajomością technologii wspierającej komunikację oraz sprzedaż marek naszych Klientów. Software house Hypermedia będąca na rynku od 1996 roku oferuje usługi i serwis, ze szczególnym uwzględnieniem: web oraz mobile developmentu, architektury informacji, doradztwa strategiczngo, kreacji i badań. Wieloletnia realizacja produkcji digitalowych dla globalnych marek m.in. P&G, Kellogg’s, dogłębna znajomość potrzeb konsumenckich (doświadczenie oraz badania rynkowe) oraz umiejętność integracji technologii, z działaniami marketingowymi, sprzedażowymi oraz CRM pozwala dostarczać klientom doskonałej jakości usług, tworząc skuteczne rozwiązania oparte o narzędzia internetowe, które pomagają osiągać przewagę konkurencyjną.
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com