Carlsberg Group wybrała iProspect na swoją nową globalną agencję mediową
Grupa Carlsberg wybrała agencję iProspect z grupy dentsu na swoją agencję mediową, odpowiedzialną za prowadzenie kampanii reklamowych i marketingowych firmy na wszystkich rynkach, w tym w Polsce.
Agencja iProspect wyróżniła się strategicznym podejściem, kreatywnym myśleniem, innowacyjnym i opartym na danych podejściem do planowania mediów oraz imponującymi osiągnięciami. iProspect przejmie pełną odpowiedzialność za działania mediowe związane z planowaniem i zakupem mediów dla Grupy Carlsberg.
- Cieszymy się, że wybraliśmy iProspect na naszego globalnego partnera mediowego - mówi Søren Brinck, Chief Commercial Officer w Carlsberg Group. Kompleksowe, kreatywne i innowacyjne podejście agencji, w połączeniu z szeregiem najnowocześniejszych narzędzi i strategii, przekonało nas, że są idealnym wyborem, aby wprowadzić nasz marketing i nasze marki na wyższy poziom – dodaje Brinck.