W Amplifi mają miejsce dwa kluczowe awanse. Dorota Przybyłek objęła stanowisko Head of Products, z kolei Marcin Rzeźnik awansował na Head of Multiscreen Investments. Dorota w nowej roli odpowiada za rozwój portfolio produktów własnych dentsu z palety Infinity+ oraz Inventory Media oraz za rozwój oferty green mediowej we współpracy z partnerami mediowymi. Do obowiązków Marcina należy prowadzenie negocjacji z zakresu Multiscreen (TV, VoD) dla klientów z portfolio całego dentsu oraz zarządzanie zespołem w składzie Bartłomiej Marczak i Maciej Kutera (obaj na stanowiskach – Multiscreen Investment Manager).
- Awans Doroty i Marcina jest potwierdzeniem dążenia do zapewnienia najwyższej jakości obsługi dla naszych klientów. Ich zdolności i determinacja w pracy nie tylko podkreślają ich profesjonalizm, ale również umożliwią nam skuteczne realizowanie celów biznesowych agencji i jednocześnie osiągać większą satysfakcję klientów, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych – komentuje Mariusz Kukwa, Head of Amplifi.
Dorota Przybyłek rynkiem mediów związana jest od 18 lat. Przed dołączeniem do dentsu Polska pracowała w eobuwie.pl SA, gdzie pełniła funkcję Head of ATL Media i odpowiadała zarówno za strategię i zakup mediów oraz produkcję materiałów reklamowych dla wszystkich rynków. Wcześniej przez wiele lat związana była z Publicis Media, pracując na stanowisku Senior Non TV Trading Managera w dziale negocjacji, obsługując takie firmy jak: T-Mobile, Samsung, Kraft Foods, Coca Cola, L’Oreal, Żywiec, Fiat, Kompania Piwowarska, Maspex, Santander, Estee Lauder.
Marcin Rzeźnik swoja karierę w świecie mediów rozpoczynał od praktyk w Optimum Media OMD w czerwcu 2006 roku. W OMD pracował prawie 4 lata, obsługiwał klientów w obszarze telewizji oraz szkolił swoich młodszych kolegów z firmy. Szeregi Optimum Media opuścił jako Senior Media Planner i udał się na krótką przygodę do Mediacomu, gdzie przez 8 miesięcy sprawdzał się w roli TV Buying Managera. Pod koniec 2010 roku, trafił w szeregi pracowników Zenith Optimedia, gdzie jako Buying Manager opiekował się telewizyjnymi kampaniami części klientów agencji. Przez niemal 6 lat podnosił swoje kwalifikacje w planowaniu i kupowaniu kampanii telewizyjnych oraz w zarządzaniu budżetami zorientowanym na realizacje celów agencji. Od września 2016, Rzeźnik rozpoczął współpracę z dentsu Polska, gdzie na stanowisku Multiscreen Investment Managera, wspólnie z pozostałymi członkami Amplifi, negocjuje warunki zakupowe dla klientów grupy, zarządza budżetami telewizyjnymi oraz wspiera zespoły planerskie i zakupowe w ich codziennej pracy.