C&A wystartował ze świąteczną kampanią online’ową promującą wybrane artykuły marki. Akcję wspiera aktywacja konsumencka – konkurs z nagrodami. Działania prowadzone są przez dom mediowy Carat, należący do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network, oraz wydawnictwo Edipresse.
W ramach świątecznych działań wizerunkowych, marka odzieżowa C&A organizuje specjalny konkurs, w którym nagrodami są karty podarunkowe. Za pośrednictwem zakładki konkursowej zamieszczonej na serwisie party.pl.: http://akcje.party.pl/ca/konkurs-swiateczny/konkurs
można zapoznać się z produktami i inspiracjami modowymi marki oraz wypełnić quiz konkursowy. Aby wziąć udział w konkursie, należy odpowiedzieć na pytanie o wymarzony prezent oraz kreatywnie uzasadnić swój wybór. Na najciekawsze odpowiedzi czeka 40 kart podarunkowych o wartości 100 zł do zrealizowania w jednym ze sklepów C&A, na terenie całej Polski.
Akcja potrwa do 20 grudnia. Konkurs promowany jest na serwisach należących do wydawcy Edipresse (party.pl, wizaz.pl, polki.pl, viva.pl), za pomocą mailingu do bazy Edinet Kobieta oraz na Facebooku i Instagramie wydawcy. Dodatkowa komunikacja odbywa się w prasie. Reklamy akcji publikowane będą w magazynach „Party” oraz „Flesz”.
Kampania ma za zadanie wzmocnić kontakt klientów z marką C&A. Pomysłodawcą działania jest wydawnictwo Edipresse. Za koordynację kampanii odpowiada dom mediowy Carat, który współpracuje z C&A od 2016r. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediową marki (zarówno offline, jak i online).
można zapoznać się z produktami i inspiracjami modowymi marki oraz wypełnić quiz konkursowy. Aby wziąć udział w konkursie, należy odpowiedzieć na pytanie o wymarzony prezent oraz kreatywnie uzasadnić swój wybór. Na najciekawsze odpowiedzi czeka 40 kart podarunkowych o wartości 100 zł do zrealizowania w jednym ze sklepów C&A, na terenie całej Polski.
Akcja potrwa do 20 grudnia. Konkurs promowany jest na serwisach należących do wydawcy Edipresse (party.pl, wizaz.pl, polki.pl, viva.pl), za pomocą mailingu do bazy Edinet Kobieta oraz na Facebooku i Instagramie wydawcy. Dodatkowa komunikacja odbywa się w prasie. Reklamy akcji publikowane będą w magazynach „Party” oraz „Flesz”.
Kampania ma za zadanie wzmocnić kontakt klientów z marką C&A. Pomysłodawcą działania jest wydawnictwo Edipresse. Za koordynację kampanii odpowiada dom mediowy Carat, który współpracuje z C&A od 2016r. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediową marki (zarówno offline, jak i online).