iProspect Polska – globalna agencja marketingu efektywnościowego, należąca do grupy dentsu – nawiązała partnerstwo z Google Cloud. Agencja od lat realizuje projekty z zakresu digital performance dla największych globalnych i lokalnych marek. Dzięki nawiązanej współpracy agencja rozszerza ofertę o komponenty chmurowe.
Google Cloud to jeden z trzech wiodących dostawców infrastruktury w chmurze do przetwarzania dużych zbiorów danych. Współpraca pomiędzy wspomnianymi podmiotami to potwierdzenie wysokich kompetencji agencji iProspect (dentsu Polska) w digital marketingu, obszarze nowoczesnej analityki, data science i obliczeniach high performance.
– Dzięki nawiązanej współpracy z Google Cloud możemy znacząco pogłębić zakres oferty i jeszcze lepiej odpowiadać na dzisiejsze potrzeby naszych klientów. Możemy ich wspierać w transformacji cyfrowej marketingu i dostarczać usługi o wysokim poziomie efektywności kosztowej w oparciu o dedykowane autorskie produkty wykorzystujące AI– tłumaczy Łukasz Siemaszko, Analytics & Data Science Director, iProspect (dentsu Polska). Jak dodaje: – Ukończone dla naszych klientów wdrożenia oparte o machine learningowe usługi Google Cloud, pozwoliły na zwiększenie efektywności wybranych działań o przynajmniej kilkanaście procent przy tym samym budżecie. To potwierdza naszą skuteczność.