Dentsu Creative nagrodzone zostało tytułem - KREATYWNOŚĆ NAPĘDZANA TECHNOLOGIĄ, dentsu Media & Performance tytułem – KONSEKWENTNA STRATEGIA.
Dentsu Creative konsekwentnie realizuje nową strategię rozwoju opartą na poszerzaniu kompetencji w zakresie customer experience. Analiza potrzeb klientów pozwala agencji budować kompleksowe rozwiązania łączące unikalne dla grupy dentsu kompetencje kreatywne i technologiczne. Dzięki ścisłej współpracy z działem Media & Performance, agencja świadczy kompleksowe usługi pozwalające klientom dotrzeć do konsumentów na każdym etapie ścieżki zakupowej. Stale rozwijane zintegrowane zespoły łączące specjalistów z różnych obszarów są pozytywnie oceniane przez klientów, o czym świadczą rosnące wskaźniki satysfakcji w raporcie. Efekty realizowanej strategii widać również w wynikach finansowych. Dentsu Creative nie tylko utrzymało portfolio dotychczasowych klientów, ale także pozyskało kilka znaczących budżetów z różnych segmentów polskiego rynku. Agencja systematycznie rozwija również działalność na rynkach międzynarodowych.
- redakcja Media & Marketing Polska
Spółki z dywizji Media & Performance obrały strategię szybkiego rozwoju w obszarze new business. Do największych zwycięstw należy zaliczyć wygrane w przetargach mBanku, Empiku, Santandera, BMW czy Zalando. Udało się̨ również̇ utrzymać́ obsługę̨ mediową rosnącej sieci sklepów ALDI. Na co również̇ stawiano w strategii agencyjnej poza powiększeniem portfolio klientów? Zespół Analytics & Data Science rozwijał autorskie narzędzie, oparte na rozwiązaniach machine learningu, do pełnej optymalizacji mediów. Rozwijano też projekty z zakresu performance media: od optymalizacji efektywności kampanii mierzonej sprzedażą, poprzez rozliczanie agencji na podstawie konkretnych akcji takich jak np. lead, aż po pełen model CPSowy. Oferta Dentsu Media & Performance została również̇ wzbogacona w obszarze „green mediów” na poziomie produktowym, jak i edukacyjnym. Związane z tym rozwiązania dają możliwość prowadzenia kampanii uwzględniających konieczność minimalizacji śladu węglowego będąc jednocześnie jednym z KPI tych działań. Agencja Carat ma powód do zadowolenia – w porównaniu z poprzednimi latami poprawił wyniki. Jeszcze większy powód do dumy może mieć iProspect – w tej edycji badania to jedna z najlepiej ocenianych agencji sieciowych w ogóle. Dentsu skoczyło na głęboką wodę̨ i udowodniło, że jest partnerem skutecznie działającym na rzecz klienta.
- redakcja Media & Marketing Polska