Dentsu Creative ponownie została wybrana na partnera strategiczno-kreatywnego marki Škoda. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową obsługę Škoda w zakresie działań ATL oraz social mediów na polskim rynku. Umowa ma charakter długofalowy.
Agencja współpracuje z marką Škoda od ponad 7 lat. Od sierpnia 2016 roku jeszcze jako Isobar Poland, była odpowiedzialna za strategię content marketingową w mediach społecznościowych, w tym na platformach Facebook, Instagram oraz YouTube. W 2018 roku zakres współpracy został rozszerzony o realizację kampanii ATL oraz wszystkie działania strategiczno-kreatywne i komunikacyjne marki Škoda na polskim rynku. W ramach nowej umowy, agencja będzie odpowiadać za całą strategię marketingową i komunikacyjną, obejmującą zarówno działania ATL, jak i social media.
- Przedstawione propozycje rozwiązań kreatywnych były bardzo inspirujące a sama decyzja była oparta na wielu czynnikach. Cieszymy się na kontynuację współpracy nad budowaniem marki Škoda w Polsce z Dentsu Creative. Liczymy na wiele innowacyjnych rozwiązań i twórczych kampanii, które pozwolą nam wspólnie z naszymi klientami odkrywać wszystko co ważne - komentuje Arkadiusz Gwizdek, CMO Škoda Polska.
W ramach dotychczasowej współpracy z marką Škoda, agencja zdobyła kilka nagród, w tym Effie, KTR oraz Golden Arrow, co potwierdza fakt, że zespół jest w stanie stworzyć kreatywne i skuteczne kampanie, które przynoszą pozytywne wyniki biznesowe i są doceniane przez ekspertów z branży.
- Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę. To dla nas wyzwanie, ale i niezwykła szansa na dalszy rozwój i realizację kolejnych ambitnych projektów. Wygrana jest dowodem na to, że nasze strategiczne i kreatywne podejście przynosi wymierne korzyści dla marki, i to jest najlepszą rekomendacją – podsumowuje Nazar Al-Khouri, dentsu Creative.