Marka Simba Toys Polska wystartowała z nową kampanią reklamową. Za prowadzenie działań komunikacyjnych odpowiedzialne są firmy z grupy Dentsu Aegis Network - dom mediowy Carat Polska oraz agencja performance marketingu iProspect.
W nowej kampanii Simba Toys Polska promowane są gry „Spinderella”, „Gnaj Robaczku!” oraz „Skubane Kurczaki”. Działania promujące produkty dla dzieci dystrybuowane przez Simba Toys Polska prowadzone są w telewizji oraz internecie w związku z premierą zabawek na polskim rynku. Celem aktywności jest zapoznanie konsumentów z produktami oraz wypozycjonowanie wpisów na ich temat tak, aby konsumenci mogli w łatwy sposób odnaleźć informacje o ciekawych grach planszowych dla dzieci.
W telewizji emitowane są spoty 20” oraz działania niestandardowe. Działania w internecie odbywają się przede wszystkim za pośrednictwem portali tematycznych i blogów. Komunikacja bazuje tutaj na działaniach contentowych (materiały o grach na stronach internetowych z recenzjami gier planszowych), w kooperacji z blogerami oraz aktywnościach SEO. Najważniejszy element kampanii to współpraca z Moje Dzieci Kreatywnie. Blogerka przygotowała trzy recenzje video, po jednej dla każdej gry.
Kampania potrwa do 10 grudnia. Simba Toys Polska współpracuje z Dentsu Aegis Network od 2008 roku. Za przebieg kampanii odpowiedzialne są dom mediowy Carat (planowanie i zakup mediów) oraz agencja performance marketingu iProspect (kampania searchowa).
W telewizji emitowane są spoty 20” oraz działania niestandardowe. Działania w internecie odbywają się przede wszystkim za pośrednictwem portali tematycznych i blogów. Komunikacja bazuje tutaj na działaniach contentowych (materiały o grach na stronach internetowych z recenzjami gier planszowych), w kooperacji z blogerami oraz aktywnościach SEO. Najważniejszy element kampanii to współpraca z Moje Dzieci Kreatywnie. Blogerka przygotowała trzy recenzje video, po jednej dla każdej gry.
Kampania potrwa do 10 grudnia. Simba Toys Polska współpracuje z Dentsu Aegis Network od 2008 roku. Za przebieg kampanii odpowiedzialne są dom mediowy Carat (planowanie i zakup mediów) oraz agencja performance marketingu iProspect (kampania searchowa).