Andrzej Kaczmarczyk objął stanowisko head of technology w Isobar Poland Group.
Jako head of technology Kaczmarczyk będzie zarządzał zintegrowanym działem technologii w Isobar Poland Group. Do jego obowiązków będzie należało wdrażanie strategicznych procesów, rozwój kompetencji technologicznych oraz zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem ekspertów w Warszawie i Białymstoku.
Andrzej Kaczmarczyk dołączył do Hypermedia - linked by Isobar, jednej z agencji należącej do Isobar Poland Group, we wrześniu br. Przez ostanie miesiące, jako manager IT i doradca, wspierał zmiany zachodzące w dziale technologii.
Kaczmarczyk doświadczenie zdobywał w Orange Polska. W latach 2009 - 2017 kolejno pełnił funkcje IT transformation program managera, IT strategy and transformation managera oraz OSS demand and transformation managera. Przed dołączeniem do Orange pracował jako konsultant w E&Y świadcząc usługi doradcze dla CIO największych polskich i europejskich spółek.
Andrzej Kaczmarczyk dołączył do Hypermedia - linked by Isobar, jednej z agencji należącej do Isobar Poland Group, we wrześniu br. Przez ostanie miesiące, jako manager IT i doradca, wspierał zmiany zachodzące w dziale technologii.
Kaczmarczyk doświadczenie zdobywał w Orange Polska. W latach 2009 - 2017 kolejno pełnił funkcje IT transformation program managera, IT strategy and transformation managera oraz OSS demand and transformation managera. Przed dołączeniem do Orange pracował jako konsultant w E&Y świadcząc usługi doradcze dla CIO największych polskich i europejskich spółek.
Andrzej Kaczmarczyk, head of technology
Isobar Poland Group
Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network. W skład grupy wchodzą: agencja reklamowa Isobar Polska, agencja interaktywna Lubię to – linked by Isobar oraz hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar. Grupa zatrudnia ponad 400 ekspertów z zakresu komunikacji marketingowej, technologii i data pracujących w Warszawie i Białymstoku.