Marki Fotojoker oraz CEWE poszerzyły zakres współpracy z siecią Dentsu Aegis Network. Od listopada firmy realizują kolejne aktywności komunikacyjne wraz z agencją performance marketingu iProspect oraz rozpoczynają współpracę z domem mediowym Carat.
Spółki Fotojoker i CEWE, należące do międzynarodowej sieci CEWE Stiftung & Co. KGaA, największego w Europie samodzielnego koncernu fotograficznego, dołączyły do grona klientów Dentsu Aegis Network w 2016 roku. Do tej pory agencja performance marketingu iProspect zrealizowała działania digital performance’owe dla Fotojokera, a także flightowe kampanie leadowe dla brandu CEWE.
Rozszerzenie współpracy w ramach sieci Dentsu Aegis Network nastąpiło na skutek zadowolenia klienta z dotychczasowej współpracy. W ramach poszerzonej umowy agencja iProspect do końca roku przeprowadzi dodatkowo działania performance’owe oraz w VOD dla brandu CEWE, a także kampanię TV. W aktywnościach performance’owych wykorzystana zostanie afiliacja, reklama displayowa, mailingi oraz content. Zadaniem iProspect będzie wsparcie strategiczne, analityczne i optymalizacja, raportowanie oraz kompleksowa obsługa graficzna działań reklamowych. Dom mediowy Carat zajmie się kupowaniem i planowaniem mediów w kampanii telewizyjnej realizowanej dla CEWE.
Rozszerzenie współpracy w ramach sieci Dentsu Aegis Network nastąpiło na skutek zadowolenia klienta z dotychczasowej współpracy. W ramach poszerzonej umowy agencja iProspect do końca roku przeprowadzi dodatkowo działania performance’owe oraz w VOD dla brandu CEWE, a także kampanię TV. W aktywnościach performance’owych wykorzystana zostanie afiliacja, reklama displayowa, mailingi oraz content. Zadaniem iProspect będzie wsparcie strategiczne, analityczne i optymalizacja, raportowanie oraz kompleksowa obsługa graficzna działań reklamowych. Dom mediowy Carat zajmie się kupowaniem i planowaniem mediów w kampanii telewizyjnej realizowanej dla CEWE.