23 października na scenie Teatr Wielki - Opera Narodowa odbyła się 18. Gala Effie Awards Poland, jednego z najważniejszych konkursów marketingowych. Jury ocenia zgłoszone projekty pod kątem ich wpływu na rozwój biznesu klienta. Oprócz efektywności brana jest także pod uwagę kreatywność.
Serdecznie gratulujemy Carat Polska, iProspect, Posterscope Poland, Isobar Poland oraz Lubię to - linked by Isobar! Nasze agencje zostały nagrodzone złotem i trzema srebrami.
Isobar Poland, Carat Polska oraz Posterscope Poland w kategorii „Media, Kultura i Rozrywka” otrzymały złotą statuetkę za wspierający wejście do kin filmu „Wołyń” projekt „Pojednanie”.
Serdecznie gratulujemy Carat Polska, iProspect, Posterscope Poland, Isobar Poland oraz Lubię to - linked by Isobar! Nasze agencje zostały nagrodzone złotem i trzema srebrami.
Isobar Poland, Carat Polska oraz Posterscope Poland w kategorii „Media, Kultura i Rozrywka” otrzymały złotą statuetkę za wspierający wejście do kin filmu „Wołyń” projekt „Pojednanie”.
Srebrem doceniono realizowaną przez Isobar Poland dla Play kampanię #gamersgonnaplay (kat. Brand Experience). W kategorii finanse jury przyznało srebrne Effie kampanii „Moje zmienia wszystko”, w którą zaangażowana była agencja Lubię to - linked by Isobar. Kampania realizowana była w ramach współpracy z ING Bank Śląski. Natomiast Carat Polska i iProspect otrzymały srebro w kategorii dobra konsumenckie za realizowaną dla Philips Polska kampanię „Sprzątanie nigdy nie było łatwiejsze”.